Monday 4 April 2011

Show - Ijtima' Korban Aidil Adha Keluarga Besar Az-Zubaidiy

Menerusi program ini, buat julung kalinya Shoutul Mutafakkirin telah membuat persembahan nasyid sulungnya sekaligus menjadi titik permulaan secara rasminya penubuhan kumpulan nasyid Shoutul Mutafakkirin.


Ijtima' Korban Aidil Adha Keluarga besar Az-Zubaidiy merupakan sebuah program sambutan hari keluarga yang dianjurkan oleh generasi ke-4 keturunan Az-Zubaidiy Al-Yamani Merbok bertempat di Madrasah Az-Zubaidiyah, Merbok, Kedah pada 20 Nevember 2010 bersamaan 13 Zulhijjah 1431.

Program selama satu hari itu dihadiri seramai kira-kira 350 anak cucu cicit keturunan Az-Zubaidiy Al Yamani dari seluruh negara termasuk dari Indonesia dan Australia serta masyarakat sekitar. Antara pengisiannya adalah pembentangan salasilah keturunan Az-Zubaidiy Al Yamani dari generasi pertama hingga sekarang, perkongsian kisah hidup dan pengalaman antara wakil-wakil keluarga, jamuan serta solat berjamaah. Program diserikan lagi dengan persembahan nasyid oleh Shoutul Mutafakkirin.

Tahniah kepada seluruh jawatankuasa penganjur yang terlibat sama ada secara langsung atau tidak langsung serta terima kasih diucapkan di atas ruang persembahan yang diberikan kepada Shoutul Mutafakkirin.

Semoga hiburan yang disampaikan bermanfaat untuk semua...^_^

Pembentangan salasilah keluarga Az-Zubaidiy Al Yamani


Perkongsian kisah hidup dan pengalaman


Jamuan


Jamuan


Solat zohor berjamaah

0 comments:

Post a Comment

zwani.com myspace graphic comments
"Tidak ada sesuatu yang ALLAH S.W.T lebih mencintai kecuali seorang pemuda yang menasihati orang tu. ALLAH S.W.T lebih mencintai seorang pemuda yang beribadat daripada seorang tua yang beribadat. Ambillah masa muda kamu sebelum kamu menjadi orang tua yang tersangat tua dengan memperbanyakkan istighfar. Mudah-mudahan agama ini dapat ditolong di tangan kamu."
widgeo.net
 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons